7 Şubat 2009 Cumartesi

Sizlere güzel geçen iki haftamı anlatayım...Eveet ozaman ilk günden başlıyım...İlk haftanın beş günü hepinizin bildiği gibi tiyatro derslerine gittim falan filan...Bütün olaylar o iki haftalık kısa dilimde oldu...Pazartesiyle başlayayım pazartesi o ilk haftanın acısını alarak uzun bir uykuyla başladı ve bitti...Salı günü Babiş ve bendeniz zara'ya gittik ondan öncede Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesine gittik ve raporumu aldık ordan zara'ya gittik yaklaşık 20 dalikalık uzuun bir alışverişin sonunda bu kadar uzun alış veriş yeter diyip Tanya'nın ofisine attık kendimizi, orda oturup konuştuktan sonra saçları kırptırmaya gittik...Falan filan derken saat aldı başını gitti ve bende eve gittim...Ve n'oldu bilin bakalım Çarşamba oldu çarşamba günüde Babiş ve ben vardık günlerne çabuk geçiyor canııım ...Başrolleri beraber paylaştık...Ve Perşembe günü oldu=/ gerçekten ne gündü (bir ara kutular hiiiç bitmiycek sandım)...Tahmin ediceğiniz gibi yine babamdan anneme gittim...Evlerin yakın olması çok işe yarıyor...Vee uzun günlerden geldik hafta içinin son günü olan Cumaya cuma günüm ağlamakla geçti Babiş -Sen Austraila'yı seyrettin mi?dedi bende seyretmedim...Dedim
Film gayet güzel başladı çekimler filan harika fakat film tam bitti derken tam derken siz ağlamaya başlıyosunuz...Ağla, ağla, ağla bütün vücut suyumu ağlamaya harcadım anlıycağınız...Babişin işleri azıcık azaldı ve Starbucks'a gidelim mi?dedi... bende hala gözümdeki yaşlarla evet dedim ve Starbucks'a gittik kahvemizi içtik ve yine dağıldık...Veee bugün yani benim her şekilde sevdiğim gün Cumartesi ben okuldaki müzik ödevim için müzikal ya da bi konsere gidicektim ve gittim Süreyya Opera binasımı oluyo salonumu oluyo bilmiyorum fakat herkes çok şıktı eğer birdaha gidersem bende şık olmalıyım... Yaklaşık 2 saat sürdü ama ondan önce biz ayçekirdeği aile kadiköy köşelerinde azıcık zaman öldürelim dedik o kısa zaman dilimde burnunu deldirmekten korkan fakat sonra deldiren bir kızla karşılaştık ve bende gaza gelip (sağ) kulağımdaki 3. deliği deldireyim dedim (hemen güzel bi şarkı:deli, deli kulakları küpeli) falan filan derken ben gittim balemi seyrettim ordan annemle dolaştık(yine) sonra ben sinamama gittim annişte arkadaşlarıyla eğlenmiş...Şuan saat dört sularında ve hiiiiç uykum yok ozaman iyi geceler dersem yalan olucak çünkü ben daha uyumadım siz zaten uyumuşsuznuz...ozaman ben artık Disko Kralını seyretmeye devam edeyimm....(bakalım yarın neler olucak)...=)

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Avustralya cok güzeldi dimi? Beraber seyretseydik ortalık göl olucaktı o zaman hahayt.

Ersin dedi ki...

hehhe
nme de güzel gezindik değil mi
evet aslında kıyafet konusunda ben seni uyarmalıydım ama bir daha ki sefere zaten sen kendin dikkat edersin canım kızım....
hehhe
gene gezelim hep beraber, kulaklar burunlar deldirelimm
kahveler içelim,
hadi bakalım, artık bir okul döneminin sonuna geldin, hayatında bir dönem bitiyor ve umarım güzel bir yeni dönem başlıyor. hersey daha da iyi olsun
hep birlikte canım kızımm