5 Nisan 2009 Pazar

Bu Türrkiye'yle biz neyapicaz hiç bisey uymuyo.Bütün devlet isleri ayri tellerden caliyor. vee tabiki benim 18 mart'ta en cok dalga geçtigim insan photoshop(Tayyyip)Onun youtube' de bi videosunu seyretim hala guluyorum aslinda acinacak haldeyiz.. Ve en kotusu bogle davranip hala dunya ulkelerinden bize saygi duymalarini istiyoruz photoshop aynen sogle dedii yazmazsam cooook icimde kalicak;                                                                                                                         Bundan bogle Davos benim icin bitmistir.Dahada(bogle bi cumleyi bes yasimdaki cocuk kurmaz)Davosa gelmem...25 dk konustu 12 dk konustum...hahhhhhhhh!!! Bende ondan bahsediyodum photoshop.... Yaaaa neyle neyi almaya calisiyoruz.. bundan bogle benim icin Tayyip bitmistir...(sanki cok olduda)Kitap bile okumayan bi milletten cok sey bekliyoruz...(babis 3. kitabida aldim:))

1 yorum:

Ersin dedi ki...

hehhheee
yeni yazılar bekliyoruzzzz