18 Ekim 2007 Perşembe

beeeeennnnn vee rammsteiiinnnnnn iliiişşkkiiissiiiii.....




Ben ve rammsteinnnn hikayesiii :::




Ilık bir nisan günü yine sevigilii ablam Ayse evde o gün biz ayse'yle asramaa gidicektikk fakat evde sevgilii ablamm süreklii rammstein-du riechst so gut söğlüyoduu benndee
-Nebiçimmmm şarkı bu böğle ııyyy!!dediimm
ablam
-1-2 hafta sonra konuşalımm şimdi aşrama giderken ben sana bu şarkıyı dinleticem tamamıı??
-tamam ayşeeeee!!
benn önce şarkıyıı ablamınnn güzell şarkılarından sandımm aaaa dedim heralde yanlışş açtıı ama gür ve burutall bii seslee adamm bu şarkıyııı söğlemeye başladııı tabii ben dnlediktennn sonra çooooooooo........kkk hoşuma gitti ve hiiiçç bii taviz vermeden ayşe'ye hıımmm çookkk güzemişşş dediimm buuu şarkınınn tabikii canlıı performanslarıı çoookk güzeel çüünküü ilk albümler herzeleid albümüne ait ve ilk hitlerii tabiikiiii hiiççç öle bii müzikk türü yokkenn bu adamlarr değişikk bişeyy yapiooo duurr bii dinliyelimmm diosunuz ister istemezz çünküü '94' senesindee heraldee böğle müzikler yookktuu ama rammstein'in gitaristi aynı zamanda grup kurucusuu Richard z. Kruspe valla onun sayesinde rammstein var tabiikii Türkiye genelinde çokkk z rammstein dinleyenn varr...Onun içinn bütünn R+ ekibiniiii çookk sevioruzz hadiiiiiii sana bay bayy muck muckk öptummm bi daha görüşmekk üzere=)))

2 yorum:

Ersin dedi ki...

soğuk hava yazına bayıldım, ayrıca ne kadar döneğiz felsefene de hakkaten döneğiz yaw

Alara dedi ki...

=)))bencedee yani yazınn ooff ne sıcakk diyoruz kışınn ayhh ne soğukk diyoruzz tık tık tıkk hiiççç olmuyo