26 Haziran 2009 Cuma

Dün gece 1.45, 2.00 arasi tam uyuyicam TV'i açtim CNN Live'da çok sevdigim insan için ölüyor diyordu inanmak hiç  istemedim halbuki daha dün heal the world sarkisni 10 kere dinledim ...Ben nezaman Michael Jackson belgeseli konseri klibi görsem piskopat gibi seyrederim ...O benim nerdeyse anne karnindan beri dinledigim tek kisi... Eski evdeyken biz Michael'in belgeselleri daha çok olurdu...Bende seyrederdim...Bu sabah Annemle hemen TV'i açtik ve tabiki agladik annem dediki bi Fredie için 3 gün aglamistim bakalim bunun için kaç gün agliycam...Annemde Michael Jackson hastasidir... Annem yine "neyseki onu görebildin"dedi aglaya aglaya bende ses yok sadece göz yaslarim var...Micheal Jackson "The King Of Pop" 1958-2009 thanks for best clips/songs!! 

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

May God let him rest in peace!

Alara dedi ki...

:((we will never forget him....

Ersin dedi ki...

yaa
maalesef
ama cd'ler, plaklar, videolar duruyor, onlar hiç ölmez alaç
istediğin zaman hemen yanında olurlar
zannederim hissettiğin ilk ses konserdeki sestir senin için...

Alara dedi ki...

:((