26 Temmuz 2009 Pazar



Geçen hafta ablamla Adaya gittik ablam ilk defa adada kaldığı için şimdi hep adaya gidelim diyo!!Adada biz yani Tanya,Babam ve ben genel olarak çoook eğleniriz=)Tanya'nın kaşık gözleri sıkıştırılmış fotoğraflar=))bunlardan birkaçı....Geçen haftada konumuz Ayşe'nin soğanlarıydı.Adaya vardığımızda balık yiycektik vapurda hepimizin hayali buydu..En sonun canım Heybeliye vardık ve koşarak balık yemeye gittik...Çerezler söğlendi tabi salatasız olmaz!!Ayşe'de ben başka bi kapta soğan istiyorum dedi...Biz istmedik...Sonra çerezlerle birlikte salatada geldi ben gelen 'şeyin' salata olduğunu üstündeki mor kaplamayı açınca öğrendim..Bildiğiniz mor bi kap geldi..=)sonra bütün soğanları Ayşe aldı gülerek yemeğimizi yedik ama Tanya'yla benim yemeğimiz çok özeldi...Babamla Ayşe balık yedi falan ve bizim yediğimiz o ülvi tatlı geldi Sufleeeee!!!Ayşe her nekadar ııı yok ben yemem desede benimkinin 4/2'sini yedi afiyet olsun tabiii...Yemeklerimizi suflelerimizi yedik ben fotoğraf çektim falan derken eve gittik ve konumuz yine Bülo'ydu=))Sabah oldu Tanya bana harika bi kahvaldı hazırladı ve bana ben alışverişe gidicem gelirmisin dedi bende seve seve dedim....Vee konuşa konuşa aşağıya indik vefakat alışverişimiz bitti...yukarı çıkma vakti gelmişti...Evet biraz zorlanarak yukarı çıktık=)Geldiğimizde Ayşe uyanmıştı...Oda kahvaltı etti ama böğle yüzünde dün yediği soğanların acılığı vardı=))Derken Babiş geldi...Michael Jackson albümleri şarkıları falan derken bi baktık saate....
Ayşe'yle benim gitme vaktimiz gelmişş!!!Nereyee Rock'n Coke'aaaa=)....
Rock'n Coke giden herkes pazar günkü Linkin Park olayını istiyodu fakat linkin parkt'tan bin kat güzel grup olan The Prodigy bi anda herkesi kontrol altına aldı ...Çoook güzel konserdi...Adamlar bize hüketti...Bütün Roc'n coke' a gelenleri bi anda oturtup bi anda ayağa kaldırdılar...Herkese pogo yaptırdılar...Ben daha yeni yeni etkisinden çıkıyorumm..The Prodigy'i seviyoruz=))

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Hpe gelin yine gelin...

Rock'n roll rules!

Ersin dedi ki...

hehhe alaç ne de güzel anlatmış , ben de aynı şeyi söyliyeceğim, gene gelin, hep gelin.
sakın başbakan cıvarda dolaşırken rok konserine gitmeyin... canım kııız ( kızlar) çok seviyorum / seviyoruz sizi

Sedeliko dedi ki...

Alara sen farkında mısın bilmiyorum karikatür, çizgi roman falan gibi anlatıyosun.. Bak on metre yazmışsın ama bi çırpı da okunuyo...:))

Alara dedi ki...

Hoşş buldukk!!Cicişş

Alara dedi ki...

Tamam babişş zaten çarşamba günü gelmeyi düşünüyorumm=))

Alara dedi ki...

=))hahahahahah çizgi flim gibiyimmmm