1 Kasım 2007 Perşembe

2 Kasım..!!

2 kasımm benim için çooooooooo...........kkk önemlii sevgiliii canımm bir tanecikkkkk babişin doğum günü çünküüü...Ben ne kadar metalci olsamda babiştee çookk güzel jazz dinler bende bazen dinliyorum arada ama ikimizdee müzik tarzlarımızaa çoooookk saygı duyuyoruz değil mi babiş?Ben küçükkken babamdan korkardımm şimdi babişsiz yapamam olmazz yanii sankii böğle kalbim yokmuşş gibi düşün ne kadar değerlii babişş....Babişş biii yemekler yaparrkii sorma ve sonrada canım babişş 'aaaaaa hiiçç yemek yapamıyorum' der ve ben herzaman bu lafa çooookk uyuz olmuşumdur ama bu lafıı söğleyen tek babiş değil Tanyiş'te 'ben yemek yapamıyorum' diye takılıyo ben hiç bunu anlamıyorumm çünküü ikisinninde yaptı yemekler çoookk güzel artık haftasonlarıı evden 100 kilo olupp çıkıcamm diyorumm ama babişle tanyişş ammann hiç bişi olmaz diyolar eee siz o kadar güzel yapmazsanızz olmaz(böğle konuştuma bakmayınn afiyetle böle ıımmm ne kadar da güzel bi yemeksin sen diye yiyorum)dimi??Nese canım babişinn doğummm günücüğüüü 2 kasımm benim ve tüm babişş sevenler içinn süper bi günn her ne kadar çookkk ciddi olsadaa çoooooookkk tatlıdırr aayhh ben babişi yermiymişim(yada onlar bana yemek yapsın onu yiyimm bakın oda olur)neysee babişş iiyiikii doğdunnuzz! sizi çoooooooooooooooooookkk seviyorum(babişi üztünüze alınmayın tabi sizide seviyorumm amn neyse)yhaaa bi babişlee resmim bile yokk yaaaaa aaaaaaa hiiçç olmadıı yoksa koyucaktımm haaa!!!=))neyse canımm babişimm beniimm!!

8 yorum:

Ersin dedi ki...

tatlı küçük kızıııım ne de güzel yazarmııış ne de severmiş babişii babişte onu canım tatlı kızım çok teşekkür ederim güzel yazın için, daha nice yıllar hep birlikte kutlarız doğum günlerimizi, keyifle mutlulukla sevgi ile, sen merak etme yemekler yaparız tanyişle sana hep.... canım iki kızımın küçüğü çok seviyorum seni sağol var ol

Tanya's dedi ki...

Yemek yapıyoruuuum..babişi hepimiz cok seviyoruz..iyiki doğmuş.

Alara dedi ki...

eetthhh zatenn babişiii sevmeyenn gittsin konuşmasınn benle hıh=)veee yemekeleriiiii bekliyoruuuummm!!=))aaçıııımm ymeekk istiyoruuumm

Ersin dedi ki...

heyyo
gene haftasonu geldi yemekler muhabbetler

Alara dedi ki...

eee bugnlukk meyveyle idare ederimmm ama yarıııııııınnnn!!!çookk süperr yemeklerr isr-teriiiimm!!BEEENNN AÇÇIIMMMM BANA YEMEK YAPARMISINIZ?????açıım açııımm babişş tanyişş yemek hadiii hadiiii hadiiiiiiii!!!!!ee tabii bide kahvaltııı isterimm=)))daha sayıyııımmmııı????

Alara dedi ki...

AÇÇÇÇÇIIIIMMMM!!!!!!!!!!!YYYEMMMEEKKK(YAŞASIINN YEMEK YEMEEK VE 300000 KİLO OMAKK=))))

Ersin dedi ki...

haydi bakalım yeni yazı bekliyoruz

Alara dedi ki...

peekii!!