16 Kasım 2007 Cuma

Facebook!

Yaahuu bu Facebook benii ve etrafımdakii bikaçç kişiyiii bitirdi....
Yaaaa çookk saçma değilmii bu 150000 sene önce gördüğünn insanı görüüp..aaaaaaa!!!çoookk şaşırdımm yaaa senii beklemiyodumm diyee külleyenn yalan bi sitee....Belkii ben 15000 sene öncee gördüğümü görmekk istemiycekk ama oo kişi israrlaa senle buluşmakk ve senle bişiyler yapmak istiyor Tanrımmmm ne sinir bozucu!!!!!!Bide ben belkiiii oo kişiden ayrıldımm diye sevinirken büyük bi mutluluklaaa AAAAAAAA!!!Ne büyümüşsün(yaaa yanlışş anlaşılmasınn benim facebookum yokk zatenn olmasın!)Ayhh hangiii bölüme gidiyosunn yada aaa bii iş bulabildinmii?diye iğrenç bi sohbett haa tabii bidee oo kişinin çocuğuu senin çocuğunla arkadaşsaa bittinnn yanii gitt facebook unu kapatt başka bii ülkeye taşıınn!!en sağlıklısı!!!Bu kişilerr, yaaa! bizimm çocukk doktor olduu o kadar mutluyuzki saolsunnn dünyada yaşayann insan sayısıı azalıyor ne güzell değil mii??seninn tekpkiii:hı!hııı hangiii hastanee söledee ben yanlşlıklaa onun eline düşmiyiim.. karşı taraf:Ne..senin tepki:yokk yokkk hangii hastanee branşıı nee?filann diye istemediğinn bişi! oofff çookkk saçmaa yaaaa!!hemm o kişinin oğlundan bananee ben bittirmiişiiimm ilişkimii senle bide çocuğunlamıı uğraşacamm hı!hı!hı tabii tabii!olduu o zamann!hayır senin oğlunn yüzünden kaçç kişii ölüyoo senn biliyomusunn bide bunu gururla söğlüyo!..,anne biliyomusunnn bugünde bikaçç kişii öldüüü o kadar üzüldümkiii hadii şimdiii bunuu ooo facebooktakii arkadaşlarına yay hadii bakalım!!!iğdee! seninn oğluunn insan öldürüyosaa bundan bananee!!aaaaaaaaa!!benimm kendii dertlerimm varr bide senin oğlunun öldürdüüğü kişileremii üzülücemm!!yanii siz siz olunn bencee tabii facebook filann almayınn yaa oo ne dert bişiiii!!!Elalemin çocuğla kendisle sen ilgileniyosun aaaaa!düşünmekbile istemiyorum!Bencee bu facebook u yaratann şöle düşünmüş:Ben bunca sene uğraşmadım mı?eee birazda insanlar insanların derdiylee uğraşsınn abanee!aaaa ama dergilerdee büyük bi mutluluklaa gülmeliyimm=))!!öff çookk sıkıcıı bence!!

8 yorum:

Ersin dedi ki...

kesinlikle hak veriyorum facebıook gereksiz bişey, bi yerde okudum yonja yı geçmiş diyordu, yani iğrenç gereksiz. senden bir ricam da şuuuuuuuuuu hhhhhaaaaarrrfffllleeerrrriiii böle otuz kerek yazmasan da okuyabilsemmmmmmmmmmmmmm

Ersin dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Alara dedi ki...

bakkıınnn gayett temiz yazdımm okumanızı bekliyorum ve bişilerde ekledim=))

Tanya's dedi ki...

Bende anti feyzbuk bi insanım..Gıcığım ve kınıyorum..ne o öyle 20 sene önceki arkadaşımı bulucam da..sanal içki ısmarlayacağım da..beni sevenle ben zaten yemeğimi yiyorum..sahte dürtüşmelere gerek yok değil mi deli cocuk? hehe

Tanya's dedi ki...

hah işte süper olmuş
bayıldım
yazmalara devam edelim
ben de anti feyzbukçuyum
gereksiz bir iletişim, bunlar ,nsanları uyutup hayatın gerçeklerinden uzaklaştırmak için palavralar
çok sahte ve tamamen şapşal bişey

Alara dedi ki...

AAAAAAA!!benn sanall içkiyi bilmiyodummm!!tuh tuh tuhh bilsemmm onuda yazardımm=))eeeeeeeee facebook olduğuu sürece benn onla dalgaa geçerimm şimdidenn söğlimm=))çookk sevimlice değilmii?

Ersin dedi ki...

hahhhaa
yaşasın anti feysbukçuların gücü

Alara dedi ki...

=))