25 Kasım 2007 Pazar

Uyku......Rammstein konseri.....telefon.....

Bennn cuma günü her cuma olduğu gibi Tanyişte kaldımm ayıptır sölemisiiii yinee çoookk muhteşemm yemek vardıı
...Neyse cumaa gnünü benn çookk yoruldumm ama hiç bi iş yapmadan yoruldumm yanii dersaneye gittimm sonra arabayla babamm aldı yorulucakk hiç bi drum yokk fakat ben çok iş yapmışımm gibi eve böle üüff ammann filan diye griyorumm bi test çözdüm sonraa Rammstein Völkerballı dvdye koydum 3089 seyredişimde olsaa sıkılmadann seyrediyorumm olsunn yinede seyrederimm...Sonra konser yerini seçtim işte Londra Nimes konserini seçtim sonra bi intro vardı en sonunda konsere başladılar Reise,Reiseye başladılar ama ben sonrasınıı hatırlamıyorummm acabaa neden babişte beni cep telefonumdan ariyo bendee pazartesi olduu saat 8.00 filan zanediyorumm öff şimdi kalk okul kıyafetini giyy ammann öff filan dedim meyersemm babişş ariyomuşş heralde ilk rammstein dvd konserinde uyuyann insan ben olmuşumdur=))

1 yorum:

Ersin dedi ki...

hehhheee gene cuma oldu, haydi bakalım güzel yemek kokuşma, ha bi de pazar günü veli toplantın var, hadi bakalım umarım iyi şeyler duyarım